Sunday 12 December 2010

خانه دوست کجاست

Photo by: YYZDez

تو کجایی؟
کاش می دانستم کجای این کره خاکی سر می کنی
کاش می دانستی من در جایی از آن مسیر جادویی که در دنیای عجیب مان طی کردیم، سر در گم ایستاده ام
آن سفر مقصدش تو بودی و این سفر مقصدش من
اما این بار تو نیستی
جای گلایه ای هم نیست
قانونمان این بود
قانونمان این بود که این یک راز باقی بماند
قانونمان این بود که وقتی به مقصد رسیدی، چشم بگذاریم و قایم شویم
قانونمان این بود قایم شویم و کسی بدنبال دیگری نگردد
می دانم در آخر کمی جا زدم
می دانم کمی دلگیر شدی
می دانم و پشیمانم
ولی تو هم بدان
تو و آن مسیر جادویی از یاد من نخواهید رفت
قانون را زیر پا بگذار، من نیاز به همسفری مثل تو دارم

Seja o primeiro a comentar

About Me

Stats

Follow tjtajer on Twitter Skype Me™!
© Mohammad Tajer 2007 , Rooband.blogspot.com is not responsible for the content of external websites!

Rooband © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO