Wednesday 17 November 2010

مواظب آرزوهات باش

Photo by: Dizzy Cat Design


می گویند آرزوی بر آورده شده نعمت است
فکر نمی کردم که می شود کَکم هم نگزد از تباه شدن یک نعمت
فکر نمی کردم که می شود روزی از دهان بیافتد آن نعمتی که انتظار را دلپذیرترین شکنجه می کرد
فکر نمی کردم که نعمت هم بُنجُل شود یا بوی تعفن بگیرد
شاید حواسم نبود و نعمت ویرانگر طلب کردم
یا شاید حواسم بود و خدا حواسش نبود که باران گاهی سیل شد
برف بهمن شد
سرما یخبندان شد
گرما خشک کرد
دریا قرق کرد
آتش جزغاله کرد
دیدی! خدا حواسش نبودو نعمتش گاهی ویران کرد
وگرنه من حواسم بود که آرزو فقط برای آرزو ماندن آرزوست

Seja o primeiro a comentar

About Me

Stats

Follow tjtajer on Twitter Skype Me™!
© Mohammad Tajer 2007 , Rooband.blogspot.com is not responsible for the content of external websites!

Rooband © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO