Tuesday 13 November 2007

من يك زنم


افتخار مي كنم كه يك زنم
با وجود سختي هايي كه گاهي متحمل شدم باز هم قدرتمندانه مي جنگم, پا به پاي مَردَم
و ثابت كردم كه ارزش آزاد بودن را دارم


من زنم, من يك زنم, آزادگي پيراهنم
عشوه از پا تا سرم, ليكن ز سنگم, آهنم
من منم, من مادرم, دوستم, رفيقم, همسرم
شيره جانت ز من چادر مينداز بر سرم
تاب گيسويم سرابي بيش نيست
نقش بيهوده بر آبي بيش نيست
وين لب لعل و حديث چشم مست
بر لب مست خرابي بيش نيست
وصف ابروي كمان و تير مژگان سياه
حربه و ابراز جنگ شعر نابي بيش نيست
من منم, من يك زنم, عطر هوس دارد تنم
نقطه هستي درم از جان و از دل مي تنم
روبهك من شير زنم خاموش تو من روشنم
با سلاح دين دگر آتش مزن بر خرمنم
تا بداني چيست جان و جوهرم
دستي انداز و تو درياب گوهرم
نيمه تنها مرا از خود بدان
من برابر باتو جنس ديگرم
بال و پر بگشا كه اندر راه عشق
بال پرواز گر تويي, من شهپرم
زیبا شیرازی

2 Comentários:

Anonymous said...

bebakhshid hamishe zana intori tooo khiabuna velan ????

یگانه said...

Na ke shoma badetoun miad!!

About Me

Stats

Follow tjtajer on Twitter Skype Me™!
© Mohammad Tajer 2007 , Rooband.blogspot.com is not responsible for the content of external websites!

Rooband © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO